Rabia's Official Diary
perlu ke title nie ? HAHA .blurr laa .
31 January 2010

kalau tahun lepas, gila dengan buku novel .
tahun ni, gila dengan baju dengan beg tangan !

HAHAHAHAHA .

terok betol aku !

ya .

2009 tahun mengumpul novel .
2010 tahun mengumpul baju .

hobi kerap bertukar di sebabkan perubahan cuaca .
eh, apa yang aku ngarut nie ?

takk !

i mean , hobi kerap bertukar disebabkan faktor sekeliling .

sesiapa yang mengikuti blog ni , mesti tau style baju apa yang aku idam2 kan selama nie .

kalau yang tak mengikuti pon, x pe laa .

at least, dah baca pon cukup kann .

arini . masuk 5 baju dah aku dapat kumpulkan .

satu pencapaian yang agak memuaskan laa walaupun aku tahu yang tak mungkin aku nak kumpul sampai beratus-ratus .
kalau kumpul beratus-ratus pun, pakai nya sepuluh dua je kann .

kalau beli sepuluh pon, pakai nye dua tiga baju je kan?

memadai kalau just ALA KADAR .
haha .
teringat ZAINAL ALAM KADIR .

nonsense !
takde kena mengena langsung !

baju di gayakan dengan penuh gediknya .
hahaha .
















fullstop !
lain entry akan menyusul selepas ni .


hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

rinduu rinduu rindduu . . arghh !!
link to shawl again .
allahumma barik lana . .. . . . . .
all about CINTA BALQIS
nightmares
sumpahh !! HOWTT !! hohehehehe . .
shawl for sale .
sorry guys !
comfortable
-UNTITLED-