Rabia's Official Diary
nightmares
26 January 2010



Semalam mimpi apa ntah .


dalam mimpi tuh seolah-olah menyeru supaya membukak friendster yang berbulan-bulan lama nya tak bukak .


last bulan 11 kot .
so, ada lah dalam 2-3 bulan gitu .


bila dah bukak , makk aiii ..


dah lain wooo ...




lagi lawa skin skang daripada skin dulu .


login punya login , macam biasa lah .


byk notification .


ada sorang tuh lagi bagos .


aku text2 dengan dea , smpai skang aku dah lupa siapa dia .


aku text apa ngn dia .


bila last msg aku ngan dia.


macam mana leh text dia .


tau-tau jek ada dalam history .


ah, malas lah nak pikir .
bukannya leh mendatangkan untung pon .


dari 2 bulan tak online, hanya 2 orang je yang add .
ha, tu lagi bagos .


HAHAHAHA .


mcm tau-tau jek yang aku rarely online friendster .


hmm..takde pape pon yang pelik sebenarnya dalam mimpi aku tuwh .


buad penat je bangon pagi kol 6 lebih .


skang ni , dah kemas umah , sapu, mop, sidai baju n sgalanya .


nak sambong tido balek laa .


huhuhu . .11.13a.m, sempat lagi nieh !
:)
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

sumpahh !! HOWTT !! hohehehehe . .
shawl for sale .
sorry guys !
comfortable
-UNTITLED-
sebuah Janji – Fase 13 (OST Kamelia Katrina)
HOHEHEHE . .
last day before 2010
so sweet
time to melayan perasaan