Rabia's Official Diary
UPU.UPU.UPU.
02 February 2010

semalam letih gila .
banyak barang sampai dowh .
aduhai .
kerja 2 orang sahaja amat memenatkan .
apasal lah tak amik ramai-ramai .

STOP ! tukartopik pulak .

x berkesudahan kalau asyik bukak cerita nie jek .








semalam fasa 2 UPU online dah dibuka taliannya .
aku pun tak tahu nak ambil apa .
sebab keliru gila weyh .

act memang la course skang ni aku amik sains kan .
tapi , aku really2 tak minat dengan bidang tuwh .

1st ingat nak amik undang-undang .
tapi, tak tahu laa kan .

mesti susah belajar dia .

orang kata sekarang ni banyak kosong adalah AWAM.

nama penuh dia kejuruteraan awam .

tapi , aku tak yakin yang fizik aku tu boleh skor cemerlang .
huhu .

tengok la .

skang ni aku decide nak amik semua bidang je .

kejuruteraan , sains hayat , TESL , dengan undang-undang . (walaupun aku tak minat an )

belasah je laa .
HUHU .

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

status : bujang tak boleh dimiliki . or single but...
perfect song for me this time =(
kekasih gelap ku .
credit to ALL ABOUT CINTA BALQIS
hmm . nasib baik cuti arini .
kalau dah nama nya perempuan . . . . . . . . . . ...
perlu ke title nie ? HAHA .blurr laa .
rinduu rinduu rindduu . . arghh !!
link to shawl again .
allahumma barik lana . .. . . . . .