Rabia's Official Diary
andai dapat diundurkan waktu . . . . . .
03 February 2010

semalam gaji .
ingatkan nak update blog .
tapi tak sempat .
banyak pulak halangan .
aiseh men .
HAHA .

talk about the gaji , hmm . takyah ckp laa .
gaji dkat COSWAY lagi lumayan dari tempat skang nie .
RM475.75 untuk sebulan ?
okeyy laa tu memandangkan dapat boss yang kedekut lagi bakhil itu .
HAHA .

bila aku dapat gaji tu kan , seriously aku tak tahu nak buad apa .
aku nak beli baju , baju dah ada .
aku nak beli selendang , mcm cukup jek .
aku nak beli beg tangan , mak aku tak kasik .
aiseh men .

last-last aku planning nak masukkan dalam bank jek .
bila aku terdesak nak pakai , baru la keluarkan .
lagi pun aku tahu aku ni kalau dapat duit banyak2 cepat je habis .
sebab tu la aku decide masukkan dalam bank jek .

ingat nak kumpul duit untuk lesen kereta , tapi macam dah tak sempat jek nak amek .
berapa bulan aku kerja , lepas tu result keluar and dapat IPTA atau IPTS .

act aku tak yakin yang aku leh dapat IPTA dengan kelulusan aku .

aku tahu kemampuan aku masa aku menjawab peperiksaan tersebut .

so, aku redha andai keputusan yang diberikan nanti bakal mengecewakan hati orang tua aku sendiri .

sekarang ni aku cuma mampu berdoa yang aku akan dapat keputusan yang cxemrelang WALAUPUN aku tahu TAK MUNGKIN untuk aku meraihnya .

BUT, kuasa ALLAH . siapa tahu kan ? who knows ?
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

UPU.UPU.UPU.
status : bujang tak boleh dimiliki . or single but...
perfect song for me this time =(
kekasih gelap ku .
credit to ALL ABOUT CINTA BALQIS
hmm . nasib baik cuti arini .
kalau dah nama nya perempuan . . . . . . . . . . ...
perlu ke title nie ? HAHA .blurr laa .
rinduu rinduu rindduu . . arghh !!
link to shawl again .