Rabia's Official Diary
SHOES ADDICT
06 February 2010

semalam try kasut lawa .
tgk kat katalog memang lawa laa .



                                    


but act, mmg lawa pon .

huhu. .
harga dia boleh tahan laa .
dalam RM30 gitu .

ingat nak beli arn . 
tapi, tengok dulu ar .



HAHA .

skang ni order je .
bayar nanti-nanti .

sistem skang ni memang mudah .
HAHA .

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

tadi ambil ayah kat airport .penat gila duhh ! da...
sadis nye .
confiuNISME .
ouh bulan , enggan melayan diri ku lagii ...
andai dapat diundurkan waktu . . . . . .
UPU.UPU.UPU.
status : bujang tak boleh dimiliki . or single but...
perfect song for me this time =(
kekasih gelap ku .
credit to ALL ABOUT CINTA BALQIS