Rabia's Official Diary
kawal lah nafsu anda . HAHAHA .
10 February 2010

skang ni aku tak boleh laa nak jaga bahagian stor lagi .
makk aiihh .
pantang nampak benda cantek , terpana kejap lalu tak jadi nak packing .
mata ni terlalu rambang sangat bila tengok benda-benda alah macam ni .

key-chain yang amat comel-comel belaka .


handbag yang menjadi kegilaan ku sekarang ni 


ouh .aku sangat mengharapkan yang aku akan kembali ke tempat asal aku .
iatu kerja-kerja seperti mengupdate invois , masukkan order jadi operator kejap (hehe .) ,layan customer peramah gila ,dan sebagainya laa . . =(

aku berharap sekarang ni aku boleh buat kerja tanpa bernafsu .
mean , HAHA . takde laa mata ni rambang sangat sehingga melengah-lengahkan kerja .
huhuhu . . 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

percubaan yang agak menyeronokkan
kursus perguruan lepas SPM ambilan JUN 2010
SHOES ADDICT
tadi ambil ayah kat airport .penat gila duhh ! da...
sadis nye .
confiuNISME .
ouh bulan , enggan melayan diri ku lagii ...
andai dapat diundurkan waktu . . . . . .
UPU.UPU.UPU.
status : bujang tak boleh dimiliki . or single but...