Rabia's Official Diary
. kesemangatan kenakkan kebalikkan . APAKAH ?
26 April 2011


oke .

macam biasa .

bila dah nak habis cuti semester , aku pun mula sibuk kemas kemas apa apa yang patut .

kali ni aku balik awal . 

habis aja periksa , terus balik . 

hebat kan ?

okay aku balik masa cuti pekerja . 

akan tetapi , 

aku ada dua subjek untuk dihabiskan sebelum aku balik . 

wish me good luck oke ? 

oke entry kali ni memang short gila sebab kejar kejar masa antara study dengan online .

anyway , 

aku dah packing . 

so heaven . 

and barang barang ni semua aku akan hantar dekat rumah laki aku . HAHA

laki laa sangat kann . 

takde laa .

actually dia budak sini (sarawak) jugak . so , aku mintak tolong dia ah . 

thanks sayang . 

hahaha . tu ah gunanya couple kan . 

ada couple , mesti pandai menggunakan nya dengan sebaiknya kan . 

HAHAHAHAHA . 












hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

-betul ke ?-
.fakta menarik about LELAKI.wow ! - amat menarik -
kesedihan
kebosanan yang melanda menyebabkan keterbitan post...
rahsia wanita yang perlu lelaki tahu .
kemarahan berbangkit kembali .
kerisauan ditambah dengan keinginan yg kuat untuk ...
thanks sayanggg
Radioaktif Bocor, Paras 'Sangat Tinggi' yang disa...
kemunculan setelah lama tidak meng post apa apa en...