Rabia's Official Diary
..Unforgotable Memories.
18 August 2009

Pagi tadi masa baru buka mata, selepas 5 jam ketiduran, akuwh try untok mencari handphone menyemak panggilan atau mesej yang masuk..

“One missed call from ......”

Daripada siapa? Haha…of course laaa dr si dea..haha..


Then, I just ignored it because HE does’nt send any message to me..

Lpas uh,tergerak plak nk tgk senarai panggilan yang telah di buat..

Almaklom lah..

masa uh awal lg untuk ke sekolah..

pukul 5.30 pagii….

Semasa memeriksa panggilan yang telah di buat…

Mata akuwh tetiba terpandang satu nombor ganjil yang akuwh sendiri buat pada pukul 1.06 pagi..

Akuwh yakin yang bnda tu bukan orang lain buat,sbb aku sndiri memasang “security code” untuk keselamatan masa depan…



Then…

I try to check it again…

Nombor mak aku!!!!!

Walaupon aku tak simpan nombor dia,tapi aku ingat!!

Persoalannya..

“Bila masa plak aku kol dea? kenapa aku kol dea? Tol ke aku kol dea? Siapa yg suoh aku kol dea? Bagaimana pula aku kol dea? Dan bermacam2 lagi laa”

Bangkit daripada katil,masa itu mak akuwh pon nak mengejutkan akuwh yang sudah lama bangon..

Aku tngok muka dea…KOSONG!

Tiada apa-apa reaksi yang aku harapkan daripada dea..

Aku berharap agar dea bertanyakan pasal itu…

Ahh,..biar laa..mungkin petang semasa balek drpd skolah nnti…

Semasa hndak sarapan…

Apa yang aku harapkan pon da tercapai!

Lastly!! Dea tnya gakk…

“Akak, kenapa semalam pagi-pagi buta akak kol umi?”

Aku pon secara kelam kabut nya memberitahunya yang bukan aku yang mmbuat panggilan itu..tapi,mmg btol pon..haha…

Akuwh tak tahu apa tah penyakit akuwh ni. Tak pernah-pernah mengigau,akhirnya mengigau..akuwh ingtkan dak kecik jek yang ska mengigau waktu-waktu senja menjelang. Memang tak cool tapi sumpah HOT. Tapi macam tak best je cerita pasal suka mengigau, semacam membuka pekung di dada!

Owh..

Tersangat-sangat la malu….

hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

.Sup Tulang,Kuah Tomyam dan Ikan Stim
sambongan 3rd thing and so on..
.Iqbal Mazlan,Baby Sitter,Katekk..
..Umi~!!..
.krana mu XM~!!...
.Kerinduan Menggamit Sanubari..
.handphone&cikgu juahriah.
..Jauh Di Mata,Dekat Di Hati..
spesel untok diri muwh.yerp~! untok dri mu saje!
New World.New Life