Rabia's Official Diary
.Iqbal Mazlan,Baby Sitter,Katekk..
17 August 2009

haha...
hari ini aku ada macam-macam nak cerita kat korg....

oke..
about da 1st thing. walaupun aku tak tengok Pilih Kasih drpd awal2 lagi...
tp bila tengok muka Iqbal Mazlan yg dari Filipina yang kiut uh,.
naluri hati mengatakan yang dea leh mnang...
haha..
sbb pe?
aku ada tengok lakonan dy bersama ngn Sari Yanti dan Dya AF5 sebelum ni.
tajok dy..Sofea Zahraa kat Astro Ria..Sari Yanti sbg Sofea n Dya AF5 sbg Zahraa..haha..
so sweet la youu!!!




cerita pasal 2 nd thingg...hahaha..hari ini mak aku jadi "babysitter" kepada Iqraam Harith..haha..
so comell la youu..geram ngn mata besor dy..aku dgr crita,dy ni anak sulung..geram seyh...dy pnggil aku Mama!! haha.rasanya terlalu muda untuk menerima panggilan itu..dy panggil mak aku plak,Ibuu..tua sgt ke aku nie? isyyy...tau la muka aku ni matured,,smpai kan budak kecik yang 3 taon uh pon pnggil aku mama...x kesah laa nk pnggil apa...jnji selesa!! haha...





hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

..Umi~!!..
.krana mu XM~!!...
.Kerinduan Menggamit Sanubari..
.handphone&cikgu juahriah.
..Jauh Di Mata,Dekat Di Hati..
spesel untok diri muwh.yerp~! untok dri mu saje!
New World.New Life