Rabia's Official Diary
.handphone&cikgu juahriah.
14 August 2009

sebelum kami menjalankan peperiksaan,Pn Juahriah telah berkata dgn sinis nya bahawa hari ini dea telah merampas beberapa buah handhpone yg di rampas oleh nya..

persoalan nya mengapa dea sering mngulang perkara itu sehingga berkali2? ini mesti ada yg tidak kena..pada pikiran saia laa..

antara kata2 yang dea ulang2 adalah...siapa yg bernasib baek,handphone nye tidak lah kena rampas..
manakala siapa yg tidak bernasib baek, handphone nye brtukar milik la mnjadi Pn Juahriah punyaa..

saia pon meneruskan tumpuan sepnuhnya untuk menghadapi peperiksaan pra percubaan dan ingin menjawab nya dengan penuh smangat kerana itu adalah kertas terakhir sebelum kami merdeka..haha

selesai menjawab soalan peperiksaaan Math, apa lagi? balek laa....

tp saia sudaa mendapat jawapan bg persoalan yg bermain di fikiran saia pg td,

setelah berjumpa dgn Yasmin Dania untok bergosip2, akhirnya dea memberitahu dengan kecohnya bahawa handphone yg di rampas itu adalah milik salah seorang dr kelas kami iatu Veronica..

Ouh,,veronica~! saia harap kamoo brsabar yerk..jangan risau,..lama2 dea pulang punya laa...
adalah tidak logiknya bahawa dea mahu menggunakan telefon bimbit itu dgn swenang2nya kerana dea tidak pandai brbahasa mandarin.dan saia pasti skali bahawa bahasa yg telah di set dlm handphone itu adalah dalam bahasa mandarin..

amat jarang sekali kita lihat pelajar Cina meng 'set' kan Bahasa Inggeris sbg bhasa kegunaan kerana mereka telah dididik secara kecil lagi untuk berbhasa itu...

haha...
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

..Jauh Di Mata,Dekat Di Hati..
spesel untok diri muwh.yerp~! untok dri mu saje!
New World.New Life