Rabia's Official Diary
sambongan 3rd thing and so on..
17 August 2009

hehe...
about the 3rd thing..

haa...
pasal addmath....
na tau ark?
td aku tak siap homework..
haha..
x tau plak kena denda ngan cikgu Juahriah..
ramai gak la yang kena...
hampir satu kelas...
hanya Thana dan Umi sahaja yg di benarkan duduk..
pasal yang Umi uh..kitorang percaya yang dea buat latihan addmath uh dengan sendiri..
akan tetapi yang Thana uh.kitorang musykil mana dea dpt jwpn latihan addmath uh...
maka,Hajar yang tidak berpuas hati telah men'sound' dea dan telah berkata kepada Pn Juahriah..

"Lebih baik tidak menyiapkan homework,drpd kita menyalinnya daripada kwn dan tidak paham hape yg disalinnya"

maka secara automatis nya Thana yang secara kebetulan menyalin jawapan daripada Umi pun terasa..kerana apa?sepasang mata milik Hajar telah memandang Thana dengan jelingan yang amat tajam ketika itu..
berlaku lah pergaduhan yang tidak di sangka-sangka akan berlaku..


terbongkar laa segala rahsia yang selama ini kitorang pndam kan saja...
maka,Hajar dan Umi telah mendapat idea untuk meminta maaf kepada Thanasrie dan meluahkan segalanya yang terbuku..
sebenarnya,kitorang tak suka awk jadi member dalam group ktorangg..





"kitorang da ckop ahli tok awk sertaii..
maaf!
bukan bermakna tiada perpaduan kaum..
tetapi sikap nya yang mmbuat kan kitorang menyampah...

1. suka mintak Umi membuat kerja sekolah apabila terdesak hendak menyiapkannya
2.pasal projek addmath uh, aku akui! aku da tolong dea photostat kn project work uh..
tapi,umi mndapat bayaran yg stimpal..aku?? tak dapat lngsong...
sbb pe, dea ckp aku salah photostat? ada ke adil cm gtu?
3. ktorg tak suka dengan perangai 'over' ko uh..haha..
4.ktorang tidak suka ko menyalin kerja umah dprd ktorg...
x geti2 nak buat sndiri ke?
5. sikap ko yang mempergunakan kebaikan ktorang demi kepentingan diri sendiri!!
that's 5 thing that we unsatisfied wif youu!!!""





da lah time addmath tuwh,aku kena berdiri 4 masa sbb tak siapkan homework..di tambah lagi ngn pergadohan yang berlaku ini..adoyaii...

tapi bez gak,sbb cikgu uh kluar lbih daripada 5 minit..bole laa curi2 berdiri...
TAPI!!!!

cikgu uh keluar dprd kelas untuk mendapatkan "Nasi Tambah"!!!
Nasi Tambah yg di maksodkan di sini ialah kerja-kerja latihan Add Math!!!

waaa~!!!!!

aku da la tidak paham satu hape pon dalam trigonometry uhhh...
lagi laa dea tambah....
adoyaiii....

takpe2...

harap2 ar aku dapat buat dengan seikhlas mungkin...
kalau tidak buat,nanti berdiri 2 masa laa jwabnyaa...

da la aku ni kurang kalsiumm..haha..lutot cpat longgar...(sper2 yang terapat tw2 la yerrkk..)
hehe...

oke..tutopp citer pasal uh..


________________________________________________


kita citer plakk pasal KATEKK,kelas Biology yg sptotnya x de,tp sbjek Physics lak menyelitt!!!

hahaha....
aduhai si katekk...
td aku ada nmpak dea waktu prhimpunan...
dea kena panggil dengan cikgu ahmad..haha..padan muka deaa....
2nd time plak,aku nampak dea kat tangga tingkat 2 skola...
time uh aku ngan zizie tolong Cikgu Fatimah angkat buku BM...

kali ketiga plakk...aku g tndas...dengan Zizie gaks!! x smpai beberapa minit lpas ktorg da setelkan keje2 uh....

adoyaiii..
knapa muka ko je yg sering aku nmpak kt skola ni?
nper x napie je??
haha....

you know whatt?????!!!!!!!!!

ktorg ( Umi dan akuwh) amat la tersuka dan ketawa terbahak-bahak apabila melihat telatah mu yang mencuit hatii..da laa dengan kepala 360 darjah mcm burung hantu bila lalu depan kelas kitorangg...

nk pandang@ nk ngurat Umi skali ponn,jgn la wt perkara yang boleh menggelikan hati ktorg...
haha...

_________________________________________________


pasal kelas tambahan Biology yg sepatotnya takde...
tp saja ckgu Ahmad amek kesempatan..
haha...

da lah sbjek tuh susah..
dengan tajok Half Life dy cm apa jekk..
pastu, Bernoulli Principle lg yg aku mmg lmah..

haha...
konfem fail la kali nie...

adoyaii..

da ada 4 sbjek fail da dlm tangan ..

apa nk jadi la ni?
SPM lg 3 blan..
trial minggu dpan..

tp,x sedar2 diri lagii...

adoyaii...
berserah je laaa....



hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

.Iqbal Mazlan,Baby Sitter,Katekk..
..Umi~!!..
.krana mu XM~!!...
.Kerinduan Menggamit Sanubari..
.handphone&cikgu juahriah.
..Jauh Di Mata,Dekat Di Hati..
spesel untok diri muwh.yerp~! untok dri mu saje!
New World.New Life