Rabia's Official Diary
kegirangan .
12 May 2011



cuti sem ni sebulan memang memendapkan otak aku . 

memang duduk rumah 24 jam tak tau nak buat apa , maka korang akan tengok aku akan on FB 24 jam . 

tapi tu tak bermakna aku tak buat kerja rumah sebagaimana seorang anak gadis yang lain melakukan perkara tersebut . 

buat buat jugak . onlineonline jugak . HAHA .

online facebook 24 jam pun bosan jugak kalau takde noti kann .

kalau takde noti , jangan harap laa aku nak online . 

and aku bukan jenis yang nampak status orang tu , terus komen ntah apa apa . 

jarang aku nak komen status orang MELAINKAN status tersebut memang dia main tag tag sebut sebut nama aku . 

lepas aku rasa aku bosan dengan facebook , try check tiket pulak . 

oke , balik kali ni memang dah beli awal ayah cakap . 

sebelum aku cuti sem lagi 

dan memang aku plan nak balik lambat lambat pada mulanya , sat lagi tengok kauu ! cuti HARI GAWAI sminggu . 

dan aku balik tepat tepat cun cun pagi pagi hari pertama kuliah .

baru hari pertama , memang takde pape laa kan aku rasa .

just pengenalan diri and bla bla bla . 



oke lepas tu aku try check cuti MID-SEM seminggu masa bulan tujuh nanti . 

memandangkan cuti seminggu tersebut jatuh seminggu lebih  selepas birthday aku , so aku rasa macam aku nak balik ah .

celebrate dekat JOHOR . bagi aku memang macam TAKDE SPECIAL nya kalau aku nak sambut dengan SARAWAK . 

bukannya ada orang ingat besday aku pun nanti time orang sibuk nak kuliah .

baik aku celebrate ngn family je kat JOHOR .


check punya check , HAA . memang cun cun laa kan dengan bajet nanti . 


okey yang kat atas ni , masa nak pergi . 
dan yang bawah ni . tarikh nak balik sarawak balik . 







oke dan yang ini , kesimpulan daripada kedua dua tarikh tersebut
wajib diZOOM ! HAHA .



kalau korang betul betul nampak , TIKET pergi balik dari JOHOR ke SARAWAK ulang alik hanya RM58 ringgit sahaja ! kalau sehala , RM29 laa kan . 
so , aku rasa MEMANG PATUT pun aku balik kan . 


KALAU CECAH RM100 lebih memang aku tak nak balik laa kan . 


*oke aku rasa banyak guna perkataan kan kan kan*
*dan aku tak tau kenapa aku suka sangat beli tiket awal sangat*
*memang hobi kot*
aku peduli apa .
yang penting , aku suka JOHOR .
hati aku kt JOHOR . 
so , apa apa , mesti JOHOR nombor 1 and SARAWAK nombor 2 . 



JOHOR tanah airku bah ! 
*CAKAP sayang johor , TAPI loghat SABAH*
apaa kahh ? 


- oke tu je yang aku nak cakap-
-bye bye-
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

ketidakprihatinan dan kepentingan diri sendiri
kerinduan yang teramat
WARKAH UNTUK DIA
just for you . oke , its copied from sejuta stanza...
Osama Bin Laden dead ? or just simpy photoshopped?...
tips guna komputer dalam masa sama menjaga mata
. kesemangatan kenakkan kebalikkan . APAKAH ?
-betul ke ?-
.fakta menarik about LELAKI.wow ! - amat menarik -
kesedihan