Rabia's Official Diary
budak tak sedar diri, SPM lagi sebulan . .
14 October 2009

semalam outing lagi . .
tapi kali ni dengan mak sedara. . .
tak tau la kenapa sejak akhir-akhir ni selalu sangat keluar rumah . .
semacam dah ketagih dah . . .
dalam bulan ni jek , dah hampir sepuluh kali keluar . .
2 kali keluar beraya g kampung melayu . .
2 kali keluar g City Square ngan teman-teman . .
hampir 4 kali beraya open house sana sini . .
besok pon bakal keluar lagi . .
tapi pergi umah farihah je laa tok menikmati makanan . .
semalam 3 tempat pergi . .
pelan destinasi pertama , DangaBay . .
ingat nak singgah , tapi . . hujan la pulak . tak sempat nak ambil gambar . .
terus pergi City Square . .
pergi punya pergi . . nampak satu butik ni jual baju blouse seksi . .
ala . .
yang macam gni tuh . .

bagi wanita muslimah, kan boleh di pakai dengan baju t-shirt hitam dalamnya . .
punya lah pakat ngan mak sedara nak beli blouse tuh, RM 20 RINGGIT jek . .
yang macam gini tuh . . .



murah giler . .kalau tak , selama ni RM40 ++
tak jadi laa . . .
tengok laa, lepas SPM nanti . . lepas dah keje ke, mesti banyak produk cantik-cantik

bila dah borink-boring, buat keje bodoh plak . .
aiseh mann . .gua cakap serius lah, sapa dapat awek macam gua ni , mmg la susah..
dapat awek cepat borink macam gua memang menyusahkan . .
boy aku pon cakap cam tuh . .
tengok laa hasil takde keje kami . .
hasil seni ni diambil ketika dalam perjalanan ke Mydin . . haha . .


sapa-sapa nak kutuk muka aku ni,kutok laa . .aku tau tak lawa . . haha . .

minah gedik . . huhu . .

tak lawa,. . . tau dah! dengan gigi kuning dea . . haha . .



destinasi kedua adalah Mydin . .
beli-beli barang kat situ macam murah . . .
tengok tingkat atas,cam best . .
last-last,borong sarung lengan , dengan pin jek . .
mula-mula nak borong kertas kajang . .
tapi mak tak kasik plak . .
dea kata kat umah tu banyak kertas, nak buat pe beli lagi . . .
pergi tempat teddy bear macam best . .
siap ambil gambar lagi . .
tapi gambar aku takde laa. .
semacam malu pulak nak ambil gambar kat tempat awam . .haha . .
nanti orang ingat artis pulak . .


ni nama dea teddy bear . .haha . .

berlatarbelakang kan photo album . .

ni mak sedara aku yang cun lagi baik . haha . .promote mak sedara la plak . .
dea ni memang anak bongsu , mmg padan la dengan teddy bear ni . .
sapa-sapa nak kenal dengan dea, bagitau eh . .hahaha . .
tapi rasanya dea dah ada calon kot . .

destinasi ketiga adalah Jakel Trading kat Tampoi tu . .
ntah apa kena ntah dengan mak aku nak sangat pergi situ . .
beli kain ela lagi . . aduhai . . .
dah abis raya pon masih nak belek - belek kain ela lagi ke?
aduhai . . .
last-last aku dah boring tunggu dea ngan nenek aku membelek-belek . .
dah fedup sampaikan kitorang wat keje seni lagi . .
haha . .


bila dah takde keje, cam gini lah jadi nya . .anak sapa ni?? bilang cepat !!

siap terduduk lagi . . terduduk maknanya kalsim dah kurang, otot dah lenguh . .

berlatarbelakangkan kain ela . .

makcik aku yang join sama . . aku tau . .dea dah borink jugak . . haha . .
seela RM98? cam cekik darah !


destinasi seteusnya adalah KipMart !!
haha . .
dah alang-alang singgah Jakel , singgah la sekali KipMart kan . . .
serius aku cakap , time aku first time datang sini . .
semacam jatuh cinta dengan gerai tudung-tudung dea. .
lawa gila, murah gila . .cantik-cantik belaka . .
tapi tu lah, nak beli . . ada plak suara yang menghalang . .
konon banyak tudung ta pakai lagi laa . . pe laa...
eley , tak cukup duit cakap ar tak cukup . .
muahahaha . . .
takpe2 . . pujuk hati yang berduka lara nie . . ceh wah ! semacam sayu la pulak mendengar nya. .
lepas SPM .
lepas SPM nak borong senyap-senyap dengan banyak-banyak pon takpe. . haha. .

destinasi terakhir?
balik laa . . .
haha . .
dah penat dah . . .
ni tak study lagi ni . . .
SPM lagi sebulan . ..
aduhai . .
takut seyh . . .
wish me luck oke !
i love youu lahh ! haha . .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

new page !!
outing !
hobi baru.dunia baru.resipi baru.
7 hours with him
suatu malam raya . . .
.wishlist lpas SPM.
..if i be a rich woman..
Jadual exam SPM...terjumpa benda alah ni masa adek...
unforgettable memories!
If I WERE A BOY…