Rabia's Official Diary
unforgettable memories!
06 September 2009

Semalam,hari ahad..bersamaan dengan 6 September 2009..
Petang tu aku ngan family ajak kuar nak pegi keluar…
Mula-mula plan..nak pegi Tesco Tebrau City…plan punya plan..last-last tak jadi pergi Tesco sebab terlampau banyak sangat permintaan yang nak pegi Plaza Angsana…
Kitorang pon pergi la Plaza Angsana…
Sampai sahaja dekat sana..mak aiii…
Tak macam berlambak plak kereta yang parking..penoh giler! Mentang-mentang la hari ahad…
Kitorang sefamily pon terpaksa pakring kereta berhampiran dengan Menara Jati tu haa…
Apa nama syarikat baru dea tu ha? Aku pon tak tau laaa..
Bila sudah masok Plaza Angsana..aku ngan family pergi serbu kedai-kedai kasut…
Tak sampai setengah jam kemudian, adek aku plak merengek kehausan…
Aku yang sorong barang ni pon penat gak…lagi-lagi bulan puasa ni..
Bila dah beli air yang adek aku pesan tu..kitorang pon jalan and jalan la lagi….
Dea suroh aku pegang air yang dea tak abeskan tuwh…
Aku rasa korang-korang dah dapat agak kan pe yg jadi pas tu?
Haha..so, dah tau..tak payah laa crita lagii ek…hahaha.
Betol cakap korang tuh…
Bila kehausan yang teramat mula melanda diri..aku pon menghabiskan laa minuman tu sampai habis tanpa ada perasaan malu dan bengang dan macam-macam lagi laa..
Dah la time tu aku dah boleh beraya sakan! Haha..leh makan puas-puas ….(paham2 je la yerk)
So, dengan perasaan tebal muka nye aku pon minum tanpa menyedari mata-mata yang memandang dan luar di kewarasan akal masa tuh..tak sedar da terminum depan khalayak ramai!!!
Bila korang-korang di perhatikan..mesti lah korang rasa something yang tak kena kan?
Aku pon macam gitu gak pada mulanya..last-last,biar je laaa..(prasaan je tuh!) haha…
Sekali bila ada sorang dua pegawai polis yang turut nak bershopping sama lalu tak jauh daripada kitorang..
Mak aku secara tidak langsung, menyedari perbuatan aku yang minum depan khalayak ramai uh..
Hai?? Kenapa laa nak tnggu abang polis lalu,baru nak kira ckup anak ke tak???
Kalau tak cukup, mesti la kena saman kan…dri sendiri yang ssah sbb cuai…
Bila dah dea tgor…trasa malu giler seyh!!!!!
Malu yang amat!! Knapa aku tak sedar yang dorang2 tgh puasa??? Ohhh!!!
Terasa semacam mahu mencampakkan diri ini ke dalam lubang tandas sahaja agar tiada sesiapa yang tau pasal tu lagii…
Adoyaii..
Kepada orang-orang yang sudah terliur melihat aksi saia yang tidak sengaja minum air semacam ini dihadapan anda…saia mintak maaf sangat-sangat sebab mengurangkan pahala puasa anda semua..
                           .....sengaja membuatkan anda semua kurang pahala..hehex..


Sesungguhnya saia amat terasa malu di sebabkan kejadian itu. Bila dah selesai bershopping di Plaza Angsana,kami sekeluarga pergi plak Giant Southern City..then, pergi bazaar MAJIDEE..destinasi terakhir,adalah pasaraya S’MART! Haha…
Saia mengharapkan agar anda semua memaafkan saia kerana saia bakal menghadapi peperiksaan SPM tahun ini..(ayat poyo giler siaa!!)
Hahaha..
Sekian..wasalam..jumpa di lain lembaran!
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

If I WERE A BOY…
.i wish i can get this.
..Bagi yang blurr-blurr study sejarah..
Trial SPM
.benda buruk.
i'm in love
.untuk si dea.
.....30 perkara yg BELUM SEMPAT WANITA nak bagitau...
.She Awesome.
.Puasa.