Rabia's Official Diary
.i wish i can get this.
04 September 2009




mula-mula masa mak aku bawak aku pegi jejalan...
aku tak paham kenapa mesti masok kedai tudung??
lagi-lagi skang ni favourite dea style minah indon zaman skang nie..
hehe,..kepada cewek2 muslim di Indo sana,harap nggak marah yaa...
saya sekadar memberikan contoh...
dea suka fesyen tudung macam gini...


ngehehehehe..
lpas tu, sejak dea suroh aku tmankn dea pegi kedai tudung..
sebulan pertama aku rasa nyampah...
bila dah lama-lama tu..boleh plak suka giler....
betul lah kata sesetengah orang tu..kita tak boleh bnci sangat,nnti takot kita gak yang suka..
TAPII!!!
aku tak suka fesyen tudung yang mak aku nak pakai tuh.
aku lagi suka tengok fesyen tudung cm gni..



nampak comel
abstrak!
selendang siti

selendang diamond!





geram sioot tgk model ni!!!


awesome laa babe! haha...
i wish i can get all this thing after i had my SPM examination..muahahahaha...
bagi sapa-sapa yang nak beli...boleh la klik laman web ni yerk..

juz klik jekkk!!

                                Selendang SITI
                            Selendang Az-Zahraa

kat situ..korang leh tengok berlambak-lambak tudung yang aku rekomen kan kat korang..

sekian tok makluman....untuk fesyen tudung yang aku minat, nama dea..selendang az-zahra..
something like that laa..x tau laa kalau salah..lagi satu,tdung CT..nper nma CT gaks? adoyaii...

selamat beristrirehat dan selamat berhujung minggu!
hehehe....
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

..Bagi yang blurr-blurr study sejarah..
Trial SPM
.benda buruk.
i'm in love
.untuk si dea.
.....30 perkara yg BELUM SEMPAT WANITA nak bagitau...
.She Awesome.
.Puasa.
.cute marmoset.
.Trial,homework dan experiment.