Rabia's Official Diary
thanks for realise me who I am .
28 February 2010



seriously, aku makin tak paham dengan kau skarang nie .
grr !!
aku tahu kau tak percayakan aku langsung sejak kes hari tuu .
tapi , sumpah aku cakap aku takde pape dengan dia .
jauh sekali nak curangi kauu .
kau tuu je cemburu buta sebab kau berjauhan dengan aku 
dan dia , hari-hari ngadap muka aku .
sentiasa dekat dengan akuu.

thanks atas pengakuan terus terang kauu yang mengatakan dah tak percaya dengan mana - mana perempuan TERMASUK aku sendiri .
thanks for realise me who I am .
how could u do that ?

aku sedar , aku bukan siapa-siapa lagi untuk kau percaya dan selama ni , sia-sia untuk aku bersama kau lagi JIKA kau tak percayakan aku lagi .

sia-sia 7 bulan aku spend masa hanya untuk kauu .

kau kata aku tak hormatkan kauu .

sebab apa ?

sebab dalam segala hal , aku je nak menang kann ?

sebab tuu , kau kata aku PIJAK kepala kauu .

SEBENARNYA , diri kauu tu egois tahap melampau. 

nak sangat orang hormatkan diri kauu HANYA sebab kau lelaki. 

sini aku nak cakap dengan kauu , 
kalau kau tak paham diri aku and pikir matang mustahil benda semua ni nak jadi kan ?

aku harap kau akan matang bila kau bercakap sikit tuu .
fikir2 dalam pe yang akan jadi bila kau cakap sesuatu .

maybe pada kau , aku matang tapi aku tak pikir jauh .
dan kau pulak , tak matang tapi pikir jauh .

aku tak tahu sejauh mana kau pikir sampai hubungan ni jadi macam ni .

dan aku sebagai perempuan yang mempunyai emosi dan perasaan ,
of course aku sakit hati dengan kenyataan kau tu .
tak bermakna , aku tak boleh terima apa yang kau cakap kan tuu .

bila aku diam , kau kata aku merajuk .

hello !

aku takde masa untuk merajuk hanya semata-mata KERANA seseorang yang dah tak percaya aku lagii .

waste my time bak kata CIKGU AHMAD . (masuk bab FIZIK pulakkk . .)

aku mengambil masa untuk memujuk diri aku bagi melupakan hal lalu dan pandang ke depan serta tak mahu toleh ke belakang lagi .

sebab aku tahu kau bukannya nak pujuk aku .
sebab bagi kau , tuu akan menjatuhkan maruah kau sebagai seorang lelaki and tak nak aku pijak kepala kau lebih2 .

aku ngada - ngada .
tu aku akui .

NOW , I try to continue my life without youu.

aku bukan lah yang terbaik untuk kauu .

and kau boleh cari yang lain kalau kauu dah tak suka and sayang akuu lagii .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

tukar aliran .
the planning . . . . . . . . . . . . . .
rindu skola =(
is it true ?
please lahh weyyhh ! jgn ganggu aku lagiii !!!!
brownies !!
kplspm
the politeknik
ngidam lagii . . .
adore her :)