Rabia's Official Diary
the politeknik
18 February 2010

baru balik dari BSN .
penat .
haha .
BELI dua no pin sekali guss .
senang sikit .
satu untuk POLI and satu lagi untuk KPLSPM (ala , yang maktabb tuu . . )


PROGRAM : KPLSPM
(Kursus Perguruan Lepasan SPM)


program bagi kolej komuniti : KPTM






talk about the politeknik , aku dah mohon walaupun aku rasa aku isi macam dengan hati yang tidak rela .



sebab semua program yang ditwarkan semuanya langsung tidak menarik minat aku langsung .



so , aku mohon je laa lima  program ni je



KURSUS YANG DIPOHON






Kod dan Kursus Pilihan 1
:
D04 - Diploma Kejuruteraan Awam


Kod dan Kursus Plihan 2
:
D61 - Diploma Pengurusan Logistik dan Rangkaian Bekalan


Kod dan Kursus Plihan 3
:
D09 - Diploma Ukur Bahan


Kod dan Kursus Plihan 4
:
D11 - Diploma Kejuruteraan Alam Sekitar


Kod dan Kursus Plihan 5
:
D10 - Diploma Ukur Tanah



korang percaya la sangat kalau aku minat benda semua yang ada kat atas ni .
aku pilih pon , sebab aku rasa yang lain - lain macam elektronik and akauntasi tu takde kelulusan yang kena mengena dengan aku .HAHA 
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

ngidam lagii . . .
adore her :)
bertengkat lah secara baik
once upon a time ;D
taubat dan tau buat .
SHOPaholiics !
42 days more . .
the holidayy :)
valentine day
valentine story