Rabia's Official Diary
please lahh weyyhh ! jgn ganggu aku lagiii !!!!
19 February 2010

semalam perempuan yang orang kata bini orang tuu kacau lagii !

ya allah .
tak tahu nak buat apa .

rafhanah haneem , tolong laa .

kalau dulu , dia pakai no uma tapi skarang aku rasa dia dah maju kowt .

dah pandai gunakan handset .

HAHA .

aduhai .

mula- mula dia kol memang tak angkat .

sebelum ni pon banyak no lain masuk tapi jarang layan laa .

ntah mana dapat pon , tak tahu laa .



see that words ? 
if you can't see you can zoom in by click on that image .
tapi , aku rasa aku dh xtra large kan gambar nie .
tak tahu laa kalau masih tak nampak jugak .



seram gila masa dapat mesej diaa tuu .

orang dah cakap salah orang , lagi tak nak percaya .

apsal laa minah ni susah sangat nak percaya ?

aku nak kol dia , tak berani pulak .

dulu masa dia  kol kali ke berapa juta ntah  , dia tetap tak percaya .

last-last aku malas nak bazir kredit .

suruh fazli setelkan .

then , fazli kol dia .

laki yang jawab .

fazli kata, pompuan yang send msg tu jiran dia .

jiran dia selalu pinjam npon uma orang and no handphone tu no dia .

DIA cakap pun , ada dengar suara budak-budak .

and laki tu memang tak amik campur pasal perempuan tuu.

heyy ! kalau dah salah gunakan nset orang lepas tu macam !@#$%^ jek .

takut sangat ke nak guna no uma sendiri ?

takut sangat ke nak beli nset sendiri sampai nak kena pinjam uma sebelah tok serang orang babi buta macam ni ?

grrr !!! 

memang spoil mood . 

sepatutnya , hari ni di manfaatkan dengan aktiviti yang berfaedah memandangkan hari ni hari last aku cuti .

besok aku dah mula kerja balik selepas cuti seminggu hari raya cina .

huh ! ngadap muka DIA lagii !!

bosan lohh .

to that abang : kalau abg taknak amik tindakan , biar orang sendiri yang amik tindakan yang akan buat abang nyesal nak pinjamkan nset , tepon uma dia lagii !

9:39 AM 2/20/2010
salam .
hello eveyone. this is my diary . sorry for no longer update the blog , too much busy with her life in university . No ripping, spamming, bitching, copying or what so ever that forbidden in my blog. I ban you if I see you copying or stealing anything from here.If you claim this thing on your own.tell me nicely.I won't bite even though I have fangs :)
bold italic underlined strikeout


Entri lepas lepas

brownies !!
kplspm
the politeknik
ngidam lagii . . .
adore her :)
bertengkat lah secara baik
once upon a time ;D
taubat dan tau buat .
SHOPaholiics !
42 days more . .